مرکز مشاوره پرستاری ماهان
اولین و بهترین
درباره وبلاگ


مرکز مشاوره و خدمات پرستاری ماهان بعنوان اولین مرکز پرستاری در شهر بروجن فعالیت خود را آغاز کرد فعالیت های مرکز شامل: • ویزیت پزشک در منزل • وصل سرم در منزل • تزریقات در منزل • پانسمان زخم در منزل • درمان زخم های مزمن(bed sore) با روش های جدید • فیزیوتراپی در منزل • گفتار درمانی در منزل • کنترل فشار خون در منزل • انجام نوار قلب در منزل • انجام سنداژ ادراری منزل • لوله معده(سنداژ معده) • شیمی درمانی در منزل • چکاپ در منزل • نگهداری از بیماران بدحال توسط نرسهای ICU و CCU در منزل • نگهداری از کودک و سالمند با کادری مجرب در منزل • ارائه تجهیزات پزشکی به صورت خرید و یا اجاره برای بیماران در منزل • انجام واکسیناسیون گروهی • خدمات چکاب بیمه های عمر • مشاوره خانواده،ازدواج،نوجوان میباشد. این مرکز از همکاران پزشک و پیراپزشک با بهترین شرایط دعوت به همکاری مینماید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

ایجاد روابط مستحکم یک علم و هنر است. عناصر رابطه صمیمانه به طور انتزاعی در ذهن ما شکل گرفته است اما به سختی می توانیم آنها را به صورت کاربردی در روابط و دوستی های خود به کار ببریم. ما در این مقاله راهکارهایی را برای موفق شدن در برقراری رابطه عاشقانه با همسرتان ارائه می کنیم:


1. یک محیط آرام و امن ایجاد کنید، جایی که در آن بتوانید به یکدیگر اعتماد کنید و آزادانه و بدون ترس با یکدیگر مشارکت داشته باشید.


هرگز آشفته نشوید، حتی اگر لازم است برای متوقف کردن خود دستتان را روی دهان خود بگذارید. یادبگیرید که منصفانه و با آرامش دعوا کنید. به یکدیگر القاب و برچسب های منفی نسبت ندهید. تهدید نکنید. زمانی که می دانید لازم است، عذرخواهی کنید. اگرخیلی عصبانی هستید و نمی توانید گوش دهید، حرف زدن را متوقف کنید. به اتاق دیگری بروید، فضایی را برای خودتان در نظر بگیرید و شروع به تنفس عمیق بکنید.
به یاد داشته باشید : همسر شما دشمن نیست.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:عشق,تست عشق,روانشناسی عشق, :: 9:51 :: نويسنده : مهرداد

تست عشق

 

 

 

تست عشق -يك تست ساده و جذاب كه بايد با صداقت به سوالات ان پاسخ دهيد.

 

سوالات تست عشق:

 

سوال اول

*شما به طرف خانه كسي كه دوست داريد مي رويد. دو راه براي رسيدن به انجا وجود دارد:

ـ يكي كوتاه و مستقيم است كه شما را سريع به مقصد مي رساند ولي خيلي ساده و خسته كننده است.

ـ اما راه دوم به طور قابل ملاحظه اي طولاني تر است ولي پر از مناظر زيبا و جالب است.

حال شما كدام راه را براي رسيدن به خانه محبوبتان انتخاب مي كنيد؟راه كوتاه يا بلند؟

 

سوال دوم 

*در راه دو بوته گل رز مي بينيد .يكي پر از رزهاي قرمز و ديگري پر از رزهاي سفيد.شما تصميم مي گيريد 20 شاخه از رزها را براي او بچينيد.

چند تا را سفيد و چند تا را قرمز انتخاب مي كنيد؟

(شما مي توانيد يا همه را يا از تركيب دو رنگ انتخاب كنيد)

 

سوال سوم

 

بالاخره شما به خانه او مي رسيد .

يكي از افراد خانواده در را بر روي شما باز مي كند.

شما مي توانيد از انها بخواهيد كه دوستتان را صدا بزند.

يا اينكه خودتان او را خبر كنيد.

حالا چكار مي كنيد؟

 

سوال چهارم

شما وارد منزل شده به اتاق او مي رويد ولي كسي انجا نيست.پس تصميم مي گيريد رزها را همان جا بگذاريد.

ترجيح مي دهيد انها را لب پنجره بگذاريد يا روي تخت؟

 

سوال پنجم 

 

شب مي شود شما و او هر كدام در اتاقهاي جداگانه اي مي خوابيد..صبح زماني كه بيدار شديد به اتاق او مي رويد:به نظر شما وقتي كه انجا مي رويد او خواب است يا بيدار؟

سوال اخر: وقت برگشتن به خانه است ايا راه كوتاه و ساده را انتخاب مي كنيد؟

يا ترجيح مي دهيد از راه طولاني و جالب تر برويد؟

 

تفسیر تست عشق:



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:زن,زن مدرن, :: 5:5 :: نويسنده : مهرداد

زنی استثنائی 

یک زن خانه دار و معمولی، هر روز صبح ، یعنی به محض این که شوهر و فرزندانش از منزل بیرون می روند، نگاهی به خانه می اندازد، در خانه، هر گوشه ای فریاد می زند: "تمیزم کن"

خانم از خودش می پرسد که: اول باید چکار کنم؟ ظرف ها را بشورم؟ تختخواب ها را مرتب کنم؟ شام درست کنم؟ لباسهای چرک را در ماشین لباسشویی بریزم؟ یا اینکه به خرید میوه و سبزی بروم و یا برای انجام کارهایی از خانه خارج بشوم؟

در بحبوحه این همه کار، ناگهان زنگ تلفن به صدا در میاید، یکی از دوستانش است که با شوهرش اختلاف دارد، با یک ساعت گوش دادن به غم و غصه او ، گرفتاری ها و کارهای خودش فراموش می شود، و وقتی به یاد آنها می افتد که نیمی از روز سپری شده ! خانم خانه دار با خودش می اندیشد این همه کار، حالا چه کنم؟ و چون احساس کسلی و  بی حوصلگی می کند، یک فنجان چای برای خودش ریخته و تلویزیون را روشن می کند و به تماشای تکرار سریال های شب قبل و شاید هم سالهای قبل می پردازد. وقتی بچه ها به منزل میایند ، سر آنها فریاد می کشد چرا که از دست خودش عصبانی است.

ساعت 5 بعد از ظهر با بداخلاقی به  آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته می رود، ابتدا به فریزر روی می آورد و انتظار دارد که غذای او به طور معجزه آسایی آماده باشد، سپس در قفسه های آشپزخانه به جستجوی ماهی تُن و غذاهای آماده می گردد، در حالیکه می داند هر کدام از این غذاها، آه و ناله همسرش را به آسمان بلند می کند.

لحظه ای که شوهرش در خانه را باز می کند، انتظار دارد همسرش آراسته و زیبا و با رویی گشاده و خوشحال، در حالی که خانه مرتب و منظم است و بوی غذای دلخواهِ جا افتادهِ ایرانی ، به مشام می رسد، به استقبالش برود، اما خانه را شلوغ و به هم ریخته و همسرش را با موهای آشفته و لباس خواب که از صبح عوض نکرده و بداخلاق مشاهده می کند، او هم ناخود آگاه اخمهایش در هم رفته و به سراغ تلویزیزون می رود.

بعد از صرف شام ، خانم با عجله ظرف ها را جمع می کند و در حین صحبت کردن با تلفن به نظافت منزل می پردازد و هر وقت هم که شوهرش به سوی او  میاید، سر خود را به کاری گرم می کند.شوهر او هم در درون احساس تنهایی و سر در گمی می کند و روز بعد با خود می گوید: چرا باید زود به خانه بروم در حالی که آنجا هیچکس منتظر من نیست؟! پس وقت خود را با کار اضافه و سپس با دوستانش می گذراند.

اگر این قصه هر روز ادامه اداشته باشد ، خودتان حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟

 

حالا راهی به شما نشان می دهیم که علاوه بر اینکه به تمام کارهای خود می رسید، زمانی هم برای درست کردن ناخن ها و یا حتی چرت زدن داشته باشید!



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:تست روانشناسی,شخصیت,IQ, :: 4:52 :: نويسنده : مهرداد

 

با ایـن تـست هـوش، IQ خـود را مشخـص کنیـد

 

 

 

با ایـن تـست هـوش، IQ خـود را مشخـص کنیـد

تستی که در زیر مشاهده می کنید، شاید در عین حال که ساده ترین، بلکه تعیین کننده ترین تست برای سنجش آی كیو باشد. برای انجام این تست باید پس از خواندن هر سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید و در نزد خودتان یادداشت کنید. در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی كیو شما را نشان میدهد.

 

1. بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

 

2. اگر دكتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میكشد تا تمام قرصها خورده شود؟

 

3. من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را كوك كردم كه 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

 

4. عدد 30 را به نیم تقسیم كنید و عدد 10 را به حاصل آن اضافه كنید چه عددی به دست می آید؟

 

5. مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

 

6. اگر تنها یك كبریت داشته باشید و وارد یك اتاق سرد و تاریك شوید كه در آن یك بخاری نفتی یك چراغ نفتی و یك شمع باشد اول كدامیك را روشن میكنید؟

 

7. فردی خانه ای ساخته كه هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیك میشود این خرس چه رنگی است؟

 

8. اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

 

9. حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به كشتی برد؟

 

10. اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده كنید و 7 مسافر جدید را سوار كنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار كنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

 

...

 

..

 

.

 

و امـــــــا پاسخ تست ها :



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 3949
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


Alternative content